Описание на SaaS Service

Най- dmarcian решение е предназначено за и от имейл експерти за бързо и лесно изграждане DMARC спазването на изискванията, като същевременно предоставя задълбочен поглед и разумна интелигентност. с dmarcian, можете да следите имейла си за възможни заплахи и неизвестни изпращачи и да увеличите вашия DMARC политика за предотвратяване на изпращане на имейли за подправяне и фишинг от вашия домейн.

Enterprise планът включва достъп до следните функции:

  • Обработка на DMARC Доклади (RUF и RUA)
  • Групи на домейни
  • Функции за откриване на домейн
  • Потребителски контроли за достъп
  • Неограничен брой потребители
  • Сигнали за издаване
  • Докладване
  • Уеб ресурси
  • SPF, DKIM и DMARC инструменти за анализ
  • API
  • SSO

Тълкуване

Активни домейни Домейни или поддомейни, които изпращат DMARC способни имейли.
Конфиденциална информация Всяка информация, която не е обществено известна и е получена от другата страна в хода на или във връзка със споразумението. Интелектуалната собственост, собственост на Доставчика (или неговите лицензодатели), е поверителната информация на Доставчика. Данните са поверителната информация на клиента.
Дата всички данни, съдържание и информация, притежавани, държани, използвани или създадени от или за сметка на Клиента, които се съхраняват, използвайки или въвеждащи в Услугите.
DMARC Способен обем Ако Услугите открият източник на имейл, който може да изпраща DMARC съвместим имейл или ако е идентифициран източник чрез Клиентите SPF запис, този източник е показан на DMARC Разделителна способност. Тези съобщения ще бъдат отчетени до DMARC Способен обем. Това се прави, за да не се иска плащане за измамен имейл, само за легитимен трафик.
Такси таксите, договорени за предоставяне на услугата SaaS.
Непреодолима сила събитие, което е извън разумния контрол на дадена страна.
Неактивни домейни Домейни или поддомейни, които не се използват за изпращане на (законен) имейл от.
Интелектуална собственост
Права
включва авторски права и всички права в световен мащаб, предоставени съгласно закон, общо законодателство или справедливост, свързани с изобретения (включително патенти), регистрирани и нерегистрирани търговски марки и дизайни, схеми на схеми, данни и бази данни, поверителна информация, ноу-хау и всички други права, произтичащи от интелектуални дейност.
Условия за плащане условията за плащане, посочени в ключовите данни (ако има такива).
Разрешен потребител този персонал на Клиента, който е оторизиран за достъп и използване на Услугите от името на Клиента.
Услуги Най- dmarcian SaaS Service и всяка свързана с това услуга.
Основни системи софтуерът, ИТ решенията, използвани за предоставяне на Услугите, включително всякакви решения, системи и мрежи на трети страни.
година месечен период 12, започващ от началната дата или годишнината от тази дата.

Задължения и услуги на доставчика

общ

1. Доставчикът трябва да положи максимални усилия за предоставяне на Услугите:

    1. в съответствие със Споразумението и европейското законодателство, включително законодателството за защита на данните;
    2. упражнява разумни грижи, умения и старание.

Не изключителен

2. Предоставянето от Клиента на Услугите на Клиента е неизключително. Нищо в Споразумението не пречи на Доставчика да предоставя Услугите на друго лице.

Основни системи

3. Доставчикът е отговорен за закупуването на всички базови системи, разумно необходими за предоставяне на услугите в съответствие със Споразумението.

Клиентски задължения

Обща употреба

4. Клиентът и неговият персонал трябва:

    1. използвайте Услугите в съответствие със Споразумението единствено за:
      1. собствените вътрешни бизнес цели на клиента; и
      2. законни цели.
    2. да не препродавате или предоставяте Услугите на трета страна или по друг начин търговски
      експлоатирайте Услугите.

Условия за достъп

5. При достъп до услугата SaaS, клиентът и нейният персонал трябва:

    1. да не се представя друго лице или да представя погрешно разрешение да действа от името на други лица или Доставчика;
    2. да не се опитва да подкопае сигурността или целостта на основните системи;
    3. да не използва или злоупотребява със SaaS услугата по какъвто и да е начин, който може да наруши функционалността на
      базовите системи или нарушават способността на всеки друг потребител да използва SaaS услугата;
    4. не се опитвайте да преглеждате, осъществявате достъп или копирате материал или данни, различни от тези, на които
      Клиентът е упълномощен за достъп;
    5. нито използвайте услугата SaaS по начин, нито предавайте, въвеждайте и не съхранявайте никакви данни, това
      нарушава всяко право на трета страна (включително правата върху интелектуалната собственост и правата за поверителност) или е несъмнено, некоректно или подвеждащо.

Разрешения

6. Без ограничаване на условията за достъп, никой друг, освен Разрешен потребител, няма право да осъществява достъп или да използва SaaS Услугата.

7. Нарушаването на който и да е срок от Договора от персонала на Клиента се счита за нарушение на Споразумението от страна на Клиента.

8. Клиентът е отговорен за предоставянето на всички лицензи, разрешения и съгласия, необходими за него и неговия персонал за използване на услугата SaaS, включително за използване, съхраняване и въвеждане на данни в и обработване и разпространение на данни чрез услугата SaaS.

Дата

Достъп на доставчика до данни:

9. Клиентът потвърждава, че:

    1. Доставчикът може да изиска достъп до Данните, за да упражнява правата си и да ги изпълнява
      задължения по споразумението;
    2. доколкото това е необходимо, Доставчикът може да упълномощи член или членове на своя персонал за достъп до Данните за тази цел.

Цени и плащане

Абонамент

10. Услугите се закупуват като абонаменти.

Такси

11. Клиентът трябва да заплати на Доставчика таксите съгласно Условията за плащане.

12. Доставчикът може да увеличава таксите веднъж годишно (но не първата година) чрез процентното изменение на Европейския хармонизиран индекс на потребителските цени (ХИПЦ) през 12 месеца, предхождащи последното тримесечно публикуване на този индекс, издаден преди датата на предизвестие.

13. Чрез известяване най-малко на 90 дни преди крайната дата, доставчикът може да увеличи таксите след крайната дата с повече от процентното изменение в Европейския хармонизиран индекс на потребителските цени (ХИПЦ).

Фактуриране и плащане

14. Доставчикът ще предостави на Клиента валидни данъчни фактури.

15. Таксите не включват никакви данъци, налози, мита или подобни правителствени оценки от какъвто и да е характер, включително например данъци върху добавената стойност, продажби, използване или удържане, които могат да се определят от всяка юрисдикция. Клиентът отговаря за плащането на данък върху облагаемите доставки съгласно Споразумението.

16. Доставчикът ще фактурира Клиента ежегодно предварително.

Интелектуална собственост

Собственост

17. Право на собственост и всички права на интелектуална собственост в услугите и всички базови системи е и остава собственост на Доставчика (и неговите лицензодатели). Клиентът не трябва да оспорва тази собственост.

18. Данните (както между страните) остават право на собственост върху всички права на интелектуална собственост в тях
собственост на Клиента. Клиентът предоставя на Доставчика цял свят, неизключителен,
лиценз за използване, съхраняване, копиране, предоставяне и предоставяне на Данните за каквато и да е цел във връзка с упражняване на правата му и изпълнение на задълженията си в съответствие със Споразумението.

Поверителност

Задължение за поверителност

19. Всяка страна трябва, освен ако няма предварително писмено съгласие на другата страна:

    1. пазете поверително по всяко време поверителната информация на другата страна;
    2. осъществява и поддържа адекватни мерки за сигурност, за да защити мерките на другата страна
      Поверителна информация от неоторизиран достъп или употреба; и
    3. разкриват поверителната информация на другата страна на своя персонал или специалист
      съветници само при необходимост да знаят и в този случай да гарантират, че всеки персонал или
      професионален съветник, на когото разкрива Поверителната информация на другата страна
      запознат и спазва разпоредбите на клаузи 18a и 18b.

Разрешено разкриване

20. Задължението за поверителност в клауза 19 не се прилага за разкриване или използване на поверителна информация:

    1. за целите на изпълнение на споразумението или упражняване на правата на страна по силата на
      споразумение;
    2. изисквани от закона;
    3. която е публично достъпна по вина на получателя на Поверителната информация или нейния персонал;
    4. която с право е получена от страна по Споразумението от трета страна без
      ограничение и без нарушение на задължение за поверителност.

Отговорност

ограничаване

21. Отговорността на Доставчика за всякакви преки или косвени, наказателни, специални, последващи или образцови щети или загуби от всякакъв вид, произтичащи от използването на Услугите или по друг начин съгласно или във връзка с това Споразумение, ще бъде ограничена до сумата, платена за Услугите в дванадесетте (12) месеца преди настъпването на акта или бездействието, пораждащи подобна претенция.

22. Клиентът обезщетява Доставчика срещу каквато и да е отговорност, иск, процедура, разходи, разходи (включително действителните юридически такси, начислени от адвокатите на Доставчика) и загуби от всякакъв вид, произтичащи от действителни или предполагаеми искове от трета страна, че някои данни нарушават правата на тази трета страна (включително правата върху интелектуалната собственост и правата за поверителност) или че данните са несъмнени, неточни или подвеждащи.

Приключване

Продължителност

    1. Започва на началната дата и завършва на Крайната дата; но
    2. Абонаментът автоматично ще се удължи за допълнителни периоди, равни на изтичащия срок на абонамента, освен ако никоя от страните не изпрати на другата известие за непродължаване най-малко 30 дни преди края на съответния абонаментен срок.

Права за прекратяване

24. Всяка страна може, с предизвестие до другата страна, незабавно да прекрати споразумението, ако
друга страна:

  1. нарушава всяка съществена разпоредба на споразумението и нарушението не е:
    1. отстранени в рамките на 30 дни след получаване на известие от първата страна
      изискване за отстраняване на нарушението; или
    2. способен да бъде отстранен;
  2. става неплатежоспособен, ликвидиран или в несъстоятелност, има администратор, получател,
    ликвидаторът, законният управител, ипотекарният представител или агентът на ищеца, който е назначен, става обект на каквато и да е форма на несъстоятелност или външна администрация, или престава да продължава дейността си по някаква причина;
  3. не е в състояние да изпълни съществено задължение съгласно Споразумението за 30 дни или
    повече поради форсмажор

Спиране на достъпа

25. Без да ограничава друго право или средство за защита, достъпно за Доставчика, Доставчикът може да ограничи или да преустанови достъпа на Клиента до услугата SaaS, когато Клиентът (включително който и да е от неговите служители):

    1. подкопава или се опитва да подкопае сигурността или целостта на SaaS Service или
      всички основни системи;
    2. използва или се опитва да използва услугата SaaS:
      1. за неправилни цели; или
      2. по начин, различен от нормалните експлоатационни цели, който значително намалява експлоатационните показатели на SaaS Service; или
      3. в противен случай съществено е нарушил споразумението.

спор

Разни разпоредби

26. Настоящото споразумение преобладава над всички останали споразумения. Всички изменения на настоящото споразумение са валидни само ако са договорени в писмена форма от страните.

27. Това споразумение се урежда изключително от нидерландското законодателство.

28. Страните ще представят изключително споровете си във връзка с настоящото споразумение в Окръжния съд на Амстердам.

29. Преди да предприеме каквито и да било съдебни действия, една страна трябва да положи максимални усилия, за да разреши всеки спор по или във връзка със Споразумението чрез добросъвестни преговори.

Имате ли въпроси относно нашите Общи условия? Чувствайте се свободни да се свържете с нас.