Публикувано a DMARC запис, но не сте получили XML отчети?

Често срещан проблем, с който много хора се сблъскват при прилагането си DMARC за първи път е, че не получават обобщени XML отчети (отчети, генерирани за доставка до Rua = tag) в акаунта им на dmarcian. Тези XML отчети са движещата сила на DMARC, Без тях е много трудно да се получи точна картина на използването на вашия домейн в интернет.

Ако сте създали профил в dmarcian, публикувате записи, но не сте получили данни, не се притеснявайте! Обикновено се причинява от една (или повече) от тези четири неща:

Твърде рано

Ако току-що публикувахте (или актуализирате) своя DMARC Запишете, има няколко забавяния във времето, които ще повлияят колко бързо информацията е видима във вашите изгледи на Дмарсиан.

  • самият запис на домейна ви има TTL, така че може да се наложи да изтече в кеша на отдалечен сървър, преди да възстанови записа ви
  • DMARC Данните за rua са предназначени да се генерират в стабилен световен изглед на времеви рамки от UTC полунощ до UTC полунощ (24 часа) по подразбиране. Независимо от използването на ri = 3600 в a DMARC запис, много среди * ще изпращат само RUA след края на UTC деня. Така че, ако сте създали или актуализирали своя запис в 08: 00 UTC в понеделник, първите ви отчети вероятно ще започнат само с 16 часа по-късно. В допълнение, някои среди могат да съхраняват домейни DMARC състояние за целия ден, от първия видян. Така че може да са времеви периоди на 2, преди да видите отчети.

Грешки във вашия DMARC Рекорд

Не са необичайни грешки в a DMARC запис, за да доведе до отказ на механизмите за докладване. Често тези грешки се дължат на печатни грешки или незаконни символи, присъстващи в записа. Те понякога могат да бъдат трудни за забелязване (например двоеточие вместо запетая) и е възможно случайно да поставите вградени знаци, които обикновено няма да видите с просто око (като вградена връщане или нов ред \n характер)

употреба dmarcian DMARC Инспектор за да проверите вашия домейн и да идентифицирате всички грешки, които могат да присъстват във вашия DMARC запис.

Грешки в настройките за препращане

Ако не изпращате отчети директно на dmarcian, уверете се, че настройките ви за пренасочване са настроени правилно. Ако виждате отчети във входящата кутия, където се изпращат отчети на RUA, но не виждате тези данни в профила си в dmarcian, отчетите ви не се изпращат правилно, Проверете двойно настройките си и се уверете, че препращате към уникалния имейл адрес, предоставен от dmarcian (обикновено изглежда wb32xefl1v@ag.dmarcian.com). Можете да намерите този адрес в предпочитанията си за сметка, както и в контрола на мисията.

Винаги можете да пренасочите ненаправените отчети или да ги качите ръчно в профила си с помощта на Конвертор на XML към човешки език.

Домейни с малък обем

Ако сте позитивен, имате валидност DMARC запис и настройките за доставка са правилни, напълно вероятно е домейнът, за който събирате данни, просто не изпраща много имейл. Това обикновено се отнася за домейни, които изпращат по-малко от ~ 50 имейли на ден. Това не означава, че никога няма да получавате отчети, а просто означава, че може да отнеме няколко допълнителни дни, за да пристигнат тези отчети.

Въпреки че това са въпроси, свързани с предоставянето на отчети, които виждаме най-много, те не са единствените възможни виновници. Ако сте проверили всичките си настройки и все още не сте сигурни защо отчетите Ви не се показват в профила Ви, не се колебайте да се свържете с нас support@dmarcian.com, Кажете ни кой сте и какви проблеми имате, ще проверим в него!