Въпреки че се разполага DMARC може да се разглежда като еднократно обновяване на технологията, управление и поддръжка DMARC спазването изисква дългосрочни усилия, за да остане ефективно. dmarcian Членовете на екипа за специална поддръжка могат да ви помогнат при управлението DMARC- свързани инциденти, редактиране на прегледи на данни и вграждане DMARC в ежедневните операции на вашата организация.

dmarcian предлага опции, базирани на ниво, които гарантират, че пакетът за поддръжка, в който инвестирате, отговаря на вашите нужди. Преди всичко, наличието на пакет за специална поддръжка осигурява навременни и пълни отговори на вашите бизнес-важни нужди около удостоверяване на електронна поща и сигурност.

Специализиран пакет за поддръжка означава, че ще имате експерт по въпроса по заявка.

Описание на програмата

Специализирани пакети за поддръжка ви предоставят способен ресурс в готовност. Получаване на директен достъп до dmarcian агентите за поддръжка помага да разширява възможностите на вашата организация в следните ключови области на вашата DMARC проект:

  • Основни или напреднали DMARC принципи
  • Удостоверяване на имейл (SPF/DKIM/DMARC)
  • Създаване и валидиране на DNS записи
  • Изпращайте най-добрите практики и стандарти
  • Управление на източниците
  • Отстраняване на грешки при доставката

Ако не притежавате някой от горните набори от умения, специален пакет за поддръжка може да е подходящ за вас.

Искате ли да научите повече? Контакти за цени и подробности.

Standard

  • Време за приоритетен отговор
  • Поддръжка за споделяне на телефон и екран с един по един с a DMARC експерт
  • До 1 инцидент / четвърт
  • Време за отговор - 3 работни дни
  • Годишен преглед на данните
  • Ранен достъп до бета функции

Professional

  • Време за приоритетен отговор
  • Поддръжка за споделяне на телефон и екран с един по един с a DMARC експерт
  • До 4 инциденти / тримесечие
  • Време за отговор - 48 часа или до края на следващия работен ден
  • Двугодишен преглед на данните
  • Контакт с един екип (напр. Екип за съобщения)
  • Ранен достъп до бета функции

Висок клас

  • Време за приоритетен отговор
  • Поддръжка за споделяне на телефон и екран с един по един с a DMARC експерт
  • До 10 инциденти / тримесечие
  • Време за отговор - 24hr или до следващия работен ден
  • Тримесечен преглед на данните
  • Екип базирани контакти за бизнес единица
  • Ранен достъп до бета функции

Custom

  • Напълно персонализирани, за да отговарят на нуждите на вашите организации;
  • Пълен аутсорсинг на DMARC свързана поддръжка е възможна.