Изчислено е, че само 30% от организациите, които започват процеса на внедряване на DMARC успяват да го довършат.


Предизвикателството при внедряването на DMARC не е в самата спецификация, а екосистемата на електронната поща и интерпретацията на предоставената обратна връзка.
По подразбиране имейл, който попада под DMARC p=reject политика не се доставя. Въздействието на това върху легитимни, но несъответстващи имейли може да бъде проблематично.

Моделът AIM на dmarcian

През последните шест години, dmarcian е разработил подход, основан на проекти (нашият AIM модел) за прилагане на политики, който се отнася до техническото съответствие и как то засяга различни аспекти на вашата организация. 100% от нашите клиенти, които са се включили в нашия подход, базиран на проекти, успяха да достигнат p=reject.

dmarcian е основана от един от DMARCОсновни автори и ние имаме международен опит за подпомагане на бизнеса и правителствените организации по целия свят и от всякакъв мащаб за успешно внедряване DMARC, Ние можем да адаптираме към нуждите на вашата организация, от леко докосване на борда до пълен аутсорсинг на всички DMARC- свързани функции и мониторинг. Контакти , за да започнете.