Изчислено е, че само 30% от организациите, които започват процеса на внедряване на DMARC, някога ще го довършат.

Предизвикателството при внедряването на DMARC не е самата спецификация, а с екосистемата на електронната поща и интерпретацията на предоставената обратна връзка. По подразбиране имейл, който попада под DMARC р = отхвърлят политика не е доставена. Обаче, въздействието върху легитимните, но несъответстващи на електронната поща имейли може да бъде проблематично, тъй като имейлът ще спре да тече.

Моделът AIM на dmarcian

dmarcian през последните 6 години разработи подход, основан на проекти (модел AIM) за прилагане на политиката, който се отнася до техническото съответствие и как то засяга различни аспекти на вашата организация. 100% от нашите клиенти, които са ангажирани с нашия подход, основан на проекти, са успели да постигнат p = reject.

dmarcian е основана от един от авторите на DMARC и имаме международен опит да помагаме на бизнеса и правителствените организации по целия свят и на всички размери успешно да внедрят DMARC. Ние можем да се приспособим към нуждите на вашата организация, от леко докосване до първоначално включване чрез пълен аутсорсинг на всички функции и мониторинг, свързани с DMARC. Свържете се с dmarcian , за да започнете.