Въпреки че разполагането на DMARC може да се разглежда като еднократен ъпгрейд, управлението и поддържането му изисква дългосрочни усилия, за да бъде ефективно.

Ние можем да помогнем при управлението на инциденти, свързани с DMARC, редовно ревю на данни, наблюдение на текущото съответствие и помощ при въвеждането на DMARC в ежедневни операции.

dmarcian предлага пакети за фиксирана цена след внедряване: Standard, Professional и Premium. За тези, които търсят изцяло външен партньор на DMARC, dmarcian може да създаде персонализирано предложение, което да отговаря на всички ваши нужди.

Искате ли да научите повече? Контакти за още информация.

Standard

  • Достъп до уеб документация и съдържание
  • Планиран телефон и помощ за споделяне на екрана с един специалист в DMARC
  • До 1 инциденти / qtr
  • Време за отговор - 3 работни дни
  • Годишен преглед на данните

Professional

  • Достъп до уеб документация и съдържание
  • Планиран телефон и помощ за споделяне на екрана с един специалист в DMARC
  • До 4 инциденти / qtr
  • Време за отговор - 48 часа или до края на следващия работен ден
  • Двугодишен преглед на данните
  • Контакт с един екип (напр. Екип за съобщения)

Premium

  • Достъп до уеб документация и съдържание
  • Планиран телефон и помощ за споделяне на екрана с един специалист в DMARC
  • До 10 инциденти / qtr
  • Време за отговор - 24hr или до следващия работен ден
  • Тримесечен преглед на данните
  • Екип базирани контакти за бизнес единица
  • Онлайн група / Webinar

Custom

  • Напълно персонализирани, за да отговарят на нуждите на вашите организации;
  • Възможен е пълен аутсорсинг на свързаната с DMARC поддръжка.